کفش فوتسال نایک مدل Hypervenome
کمپانی نایک این بار محصولات خود را به رنگ خاکستری طراحی کرد و با شعار تبلیغاتی " طوفان خاکستری " به مصاف رقبا آمده است .
طراحی فوق العاده زیبا و کیفیت بسیار عالی که از نایک سراغ داشتیم ما را بر آن داشت تا اقدام به تهیه این کفش ورزشی برای ارائه در فروشگاه آنلاین اسپرت برند کنیم.
طراحی بسیار چشم نواز رویه کفش و خطوط مهندسی شده رویه کفش با ترکیب نایک اسکین و فلای نایت و به کمک تکنولوژی ماههای اخیر نایکی یعنی همان فلای وایر کفشی ساخته اند که هر ورزشکاری مشتاق پوشیدن و تجربه چالشی جدید با این کفش خواهد بود .
کفش فوتسال نایک هایپرونوم Nike HypervenomX Proximo اولین ساقدار در خانواده هایپرونوم می باشد .
کمپانی نایک این بار محصولات خود را به رنگ خاکستری طراحی کرد و با شعار تبلیغاتی " طوفان خاکستری " به مصاف رقبا آمده است. برای شروع باید ازطراحی فوق العاده که به صورت اشکال هندسی می باند شروع کرد که می توان استفاده از اشکال هندسی را مهندسی طراحان نایکی معنی کرد .
طراحی فوق العاده زیبا و کیفیت عالی که از نایکی سراغ داشتیم ما را بر آن داشت تا اقدام به تهیه این کفش ورزشی و سایز کفش های معرفی شده ( پک طوفان خاکستری) در هفته اخیر کنیم .
نایکی پس از استقبال ورزشکاران حرفه ای و غیر حرفه ای از سری ساقدارش اقدام به طراحی جدید و تغییرات اساسی آن شد .
طراحی بسیار چشم نواز رویه کفش و خطوط مهندسی شده رویه کفش با ترکیب نایک اسکاین و فلای نایت و به کمک تکنولوژی ماههای اخیر نایکی یعنی همان فلای وایر کفشی ساخته اند که هر ورزشکاری مشتاق پوشیدن و تجربه چالشی جدید با این کفش خواهد بود .
تاریخچه برند نایک
نایک (تلفظ صحیح نایکی) که امروز نام و لوگو آن برای همگان آشناست،شرکت آمریکایی چند ملیتی و یکی از بزرگترین تولید کنندگان پوشاک و تجهیزات ورزشی در جهان است که در سال 1962 توسط Bill Bowerman و Philip Knight تحت نام Blue Ribbon Sport در ايالات متحده آمريكا تاسيس شد.در سال 1971 دو موسس شرکت نایک تصمیم به تغییر نام شرکت گرفتند و نام Nike را برای آن برگزیدند نام نايك از نام الهه پيروزي در يونان باستان گرفته شده است . و لوگوي آن در همان سال توسط Carolyn Davidson به قيمت بسيار پايين 35 دلار طراحي گشته است منظور از اين لوگو بالهاي الهه پيروزي است
اولين باري كه لوگوي مربوطه در سال 1971 طراحي گشت نام نايك با رنگ نارنجي بر بالاي اين تصوير نوشته مي شد . شايد بتوان گفت كه آرم اين شركت حتي از نام آن نيز معروفتر گشته است.
آرم چك مارك معروف در سال 1995 به طور رسمي به عنوان آرم تجاري شركت نايك ثبت گشت . اين بالهاي مجرد طراحي شده توسط Carolyn Davidson آرم بسيار بامعنايي براي كمپاني توليد كننده كفشهاي ورزشي مي باشد.
پس از تغییر نام شرکت خط تولید جدید در شرکت راه اندازی شد و شرکت مستقیما شروع به تولید محصولات کرد و با گذشت زمان تولیدات بیشتر شد و نه تنها ظاهر محصولات بلکه کیفیت آنها به مرور بهتر شد و در سال 1978 نايكي، تكنولوژي Airرا معرفي كرد. اين تكنولوژي که از يك پلاستيك بالشتی شکل پر از گاز در كفه كفش استفاده مي كرد باعث مي شود تا كف كفش نرم تر شود
در سال 1986 که سود شرکت در حدود یک میلیارد دلار برآورد شد مسئولان شرکت به فکر گسترش محصولات و شعب خود در سراسر جهان افتادند و تقريبا تمام وسايل و پوشاك ورزشي مربوط به ورزشهاي پرطرفدار نظير بسكتبال و فوتبال را توليد کردند
سرانجام در سال 1999بیل باورمن در سن 88 سالگی درگذشت و در سال 2004 فیلیپ نایت 66 ساله خود را از پست اجرایی شرکت بازنشسته کرد و ویلیام پرز (William Perez) جایگزین او شد.
در اواخر دهه 80، نایک شعار JUST DO IT را به عنوان شعار تجاری به انحصار خود درآورد
سوپراستارهایی مانند Michael Jordan, LeBron James, Andre Agassi, Shane Warne, Maria Sharapova, Venus و Serena Williams و تیم های ورزشی مانندبارسلونا , منچستر یونایتد , آرسنال , اینتر میلان , وردربرمن از این مارک استفاده می کنند.
مشخصات
- برند
- Nike
- کیفیت
- ..
- بر اساس مدل
- هایپرونوم NIKE
- ویژه
- آقایان
- سال تولید
- 2015
- ورزش
- فوتسال
- جنس
- چرم و الیاف
سایر ویژگیها
برند | Nike |
کیفیت | .. |
بر اساس مدل | هایپرونوم NIKE |
ویژه | آقایان |
سال تولید | 2015 |
ورزش | فوتسال |
جنس | چرم و الیاف |
نظر دهید