کد محصول: 849

کفش ورزشی نایک مدل Hyperdunk

پرشی بلند به سمت قله ی والیبال!

محصول تمام نشدنی نایک با به روز ترین فرمول های صنعت کفش:که در ساخت و طراحی یک کفش کامل محسوب می شود و تمامی آنچه که برای وصف یک محصول خوب نیاز است را در خود دارد.نایک برای ساخت این محصول با میتینگ های متعدد با بازیکنان سرشناس دنیا از جمله دانته آمارال از برزیل و...

  • گارانتی اورجینال بودن (مادام العمر)+7روز ضمانت بازگشت
  • نارنجی
نا موجود
1,823,640 تومان

ارسال رایگان با پست سفارشی
ارسال رایگان با پست سفارشی
ارسال سریع به سراسر کشور
ارسال سریع به سراسر کشور
امکان پرداخت در محل (تهران)
امکان پرداخت در محل (تهران)
7 روز ضمانت بازگشت
7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصل بودن کالا
ضمانت اصل بودن کالا

هایپر دانک 2013، آخرین کفشِ مجموعه ی سال گذشته، به خاطر سبکی و کیفیت بالای بالشتک گذاریش، محبوبیت زیادی بدست آورد. در یک سال گذشته، تیم طراحی نایک، برای ارتقاء کیفیتِ کفشهای هایپر دانک 2014 با ورزشکاران حرفه ای زیادی کار کردند تا این بار، در حالی که کفش در پای ورزشکاران است، نتایج دقیق تر و جزئیات مهمتری از عملکرد کفش بدست بیاورند.

احتمالا 2015 سالی خواهد بود که ما بیشترین تنوع را در سری Nike Hyperdunk 2014 خواهیم دید. در حال حاضر این اسنیکر محبوب، تقریبا بطور غیر رسمی به عنوان کفش سال FIBA شناخته می شود. در ورژن های قبلی Hyperdunk، کفش مخصوص تیم های ملی برزیل و اسپانیا را دیدیم و به لطف رنگ آمیزی زنده و شادِ طلایی و هایپر کوبالت، حالا اکراین و آرژانتین هم از این کفش استفاده می کنند.

یکی از عوامل مهم در خرید کفش این نکته است که پای ورزشکار به راحتی بتواند درون کفش حرکات طبیعی خود را انجام دهد. در واقع، کفش نباید خشک و غیر منعطف باشد و حرکات پای شما را محدود کند. به زبان کمی ساده تر، قسمت رویه و مچِ پا، باید آزادانه درون کفش حرکت کنند. این موضوع یکی از مواردی است که توسط تیم آنالیز نایک، در کفش هایپر دانک 2014 پیشرفت خوبی داده شده است.


ویژگیهای NIKE HYPERDUNK 2014 :

 

1- استفاده از الگوی herringbone برای افزایش چسبندگی زیره به سطح زمین

2- گلویی U شکل دور مچکمی بلند تر طراحی شده تا خود را با تمام اشکال مختلف پا تطبیق داده و جذب ساق باشد.

3- تیم طراحی نایک این کفش را برای فصل تابستان طراحی کرده است و به همین جهت Nike Hyperdunk 2014 کاملا مناسب برای بازی در هوای گرم (هم در سالن و هم در خارج سالن)  می باشد.

 

نایک هایپر دانک همچنان به خلاقیتهای مشهور خود ادامه می دهد. اولین بار این خلاقیت را در سال 2008 دیدیم و هر سال با مدلی جدیدتر و نوآورانه تر مواجه می شویم. نایک Hyperdunk نقطه آغازی بود برای شروعِ تغییر مسیرِ کفشهای بسکتبال به کفشهایی که هم اکنون میبینیم. هایپر دانک 2014 نیز از خلاقیت مستثنی نبوده و به وزن سبک و بالشتک گذاری فوق العاده نرمش شهرت پیدا کرده است.

تاریخچه برند نایک

نایک (تلفظ صحیح نایکی) که امروز نام و لوگو آن برای همگان آشناست،شرکت آمریکایی چند ملیتی و یکی از بزرگترین تولید کنندگان پوشاک و تجهیزات ورزشی در جهان است که در سال 1962 توسط Bill Bowerman و Philip Knight تحت نام Blue Ribbon Sport در ايالات متحده آمريكا تاسيس شد.در سال 1971 دو موسس شرکت نایک تصمیم به تغییر نام شرکت گرفتند و نام Nike را برای آن برگزیدند نام نايك از نام الهه پيروزي در يونان باستان گرفته شده است . و لوگوي آن در همان سال  توسط Carolyn Davidson  به قيمت بسيار پايين 35 دلار طراحي گشته است منظور از اين لوگو بالهاي الهه پيروزي است

اولين باري كه لوگوي مربوطه در سال 1971 طراحي گشت نام نايك با رنگ نارنجي بر بالاي اين تصوير نوشته مي شد . شايد بتوان گفت كه آرم اين شركت حتي از نام آن نيز معروفتر گشته است.
آرم چك مارك معروف در سال 1995 به طور رسمي به عنوان آرم تجاري شركت نايك ثبت گشت . اين بالهاي مجرد طراحي شده توسط Carolyn Davidson آرم بسيار بامعنايي براي كمپاني توليد كننده كفشهاي ورزشي مي باشد.

پس از تغییر نام شرکت خط تولید جدید در شرکت راه اندازی شد و شرکت مستقیما شروع به تولید محصولات کرد و با گذشت زمان تولیدات بیشتر شد و نه تنها ظاهر محصولات بلکه کیفیت آنها به مرور بهتر شد و در سال 1978 نايكي، تكنولوژي Airرا معرفي كرد. اين تكنولوژي که از يك پلاستيك بالشتی شکل پر از گاز در كفه كفش استفاده مي كرد باعث مي شود تا كف كفش نرم تر شود

در سال 1986 که سود شرکت در حدود یک میلیارد دلار برآورد شد مسئولان شرکت به فکر گسترش محصولات و شعب خود در سراسر جهان افتادند و تقريبا تمام وسايل و پوشاك ورزشي مربوط به ورزشهاي پرطرفدار نظير بسكتبال و فوتبال را توليد کردند

سرانجام در سال 1999بیل باورمن در سن 88 سالگی درگذشت و در سال 2004 فیلیپ نایت 66 ساله خود را از پست اجرایی شرکت بازنشسته کرد و  ویلیام پرز (William Perez)  جایگزین او شد.

در اواخر دهه 80، نایک شعار JUST DO IT  را به عنوان شعار تجاری به انحصار خود درآورد

سوپراستارهایی مانند Michael Jordan, LeBron James, Andre Agassi, Shane Warne, Maria Sharapova, Venus و Serena Williams   و تیم های ورزشی مانندبارسلونا , منچستر یونایتد , آرسنال , اینتر میلان , وردربرمن از این مارک استفاده می کنند.

کد مرجع
491

سایر مشخصات محصول

ویژه : آقایان
برند : Nike
کیفیت : اورجینال Class A
  • عرفان
    1394-09-29

    خوبه خیلی خوبه ولی شماره فروش گا راهم قرار دهیدپ

    پاسخ مدیر

    با سلام و احترام


    شماره فروشگاه همانطور که در پایین سایت نوشته شده است 02155805347 میباشد.


    موفق و پیروز باشید

30 محصول هم شاخه