برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کفش پیاده روی مردانه کانورس مدل Double Zip Chuck Taylor All Star

نام تجاری:
717,200 تومان بدون مالیات
ناموجود
انتخاب سایز
Women's clothing size
Size XS S M L
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

اضافه به مقایسه0
توضیحات

هر کس داستانی دارد. این داستان درباره شرکت ها، همان کارهایی است که هر شرکتی در دوره حضور خود در صنایع مختلف انجام داده است. کانورس همواره کیفیت را بر کمیت مقدم می داند چنانکه شعار کارمندان شرکت کانورس هم این است: «مهم نیست چند سال عمر کاری ات چقدر است، مهم این است که چقدر خوب کار می کنی و مطمئن هم هستی که تا آخر کار همینطور خوب باقی خواهی ماند.»

در سال 1908 «مارکیز میلز کانورس» (Marquis Mills Converse) شرکت «لاستیک کانورس» را راه اندازی کرد. ابتدا شرکت فقط گالش (کفش لاستیکی) و اقلام لاستیکی مربوط به کفش را با توجه به نیازهای فصلی تولید می کرد ولی سرانجام شرکت تصمیم گرفت از نیروی کار خود برای تولید کفش ورزشی استفاده کند.

شرکت کانورس در همان ابتدای کار اطلاعیه ای چاپ کرد با این متن: «فروشندگان کتانی محترم، شرکت پلاستیک کتانی کانورس، باور دارد آنقدر مستقل و موفق خواهد بود که از هیچ شرکتی در هیچ راهی تقلید نخواهد کرد.» این جملات بی نظیر بودند. وقتی یک شرکت قادر است آنقدر مستقل و خلاق باشد که از دیگر برندها پیروی نکند، مطمئنا شرکتی است که می تواند همزاد حرکت های نو و بازی های نوینی چون بسکتبال باشد. در آن سال ها ورزش بسکتبال با اینکه ورزش جدیدی بود اما طرفداران بسیاری در آمریکا داشت.

با توجه به محبوبیت بسکتبال، شرکت کانورس به این نتیجه رسید که کفشی تولید کند که بازیکنان هنگام بازی به پا کنند. بعد از تحقیق بسیار در مورد شکل کفش، اولین نمونه کفش بسکتبال All Star در سال 1917 تولید شد و به بازار آمد.

 این نمونه قسمتی هم داشت که مچ پا را دربر می گرفت. در دهه 1920 کانورس آل استار با کتان یا چرم سیاه تولید می شد. All Star در واقع اولین کفش بسکتبال بود که در شمال آمریکا به صورت انبوه به بازار می آمد. در ابتدا فروش بسیار کم بود ولی چند سال بعد فروش آنها افزایش یافت؛ افزایش فروش که مدیون چارلز (چاک) تیلور (Chuck Taylor "Charles”) (طراح کفش های شرکت) بود.

در مورد پیوستن چاک تیلور به شرکت کانورس داستان های زیادی وجود دارد ولی دلیل اصلی این همکاری در واقع عشق چاک تیلور به بسکتبال بود و هیچ چیز برای او ضروری تر از این نبود که این بازی جدید در دنیا گسترش پیدا کند و به دنبال آن، کتانی ها نیز به فروش برسند. مدتی بعد تیلور، کانورس آل استار سیاه را طراحی کرد که این کفش در مسابقات «انجمن ملی بسکتبال آمریکا» (NBA) مورد استفاده بازیکنان قرار گرفت.

در سال 1935 تیلور اسم خود را به قسمت مچ کفش منتقل کرد. این قسمت دارای یک وصله گرد است که دور آن نام کفش «Converse All Star» نوشته شده و در وسط آن نیز یک ستاره سرمه ای به چشم می خورد. در یک طرف این ستاره «Chuck» و در طرف دیگر آن «Taylor» به چشم می خورد.

در زمان جنگ جهانی دوم کانورس یک فرصت استثنائی به دست آورد. بسیاری از محصولات شرکت برای نظامیان آمریکایی که در آن سوی آب ها می جنگیدند، فرستاده می شد. در این زمان، بیشترین توجه تولیدات کانورس روی محصولاتی بود که برای سربازان مورد نیاز بود، از جمله کفش، پوشاک، چکمه، لباس های لاستیکی محافظ و پانچو.

بعد از جنگ دوم جهانی که همه چیز – از موسیقی تا ورزش – دستخوش تغییر شده و رنگ عوض کرده بود، بسکتبال و کفش بازیکن ها نیز از این تغییرات دور نماندند و کفش های آل استار نیز به صورت رنگی درآمدند.

این کفش برای مسابقات بسکتبال طراحی شده بود ولی یک جذابیتی در این کفش وجود داشت که آنرا برای همه افرادی که دارای روحی جوان و سرکش بودند جذاب می کرد. حتی دانشجویان و تیم های بسکتبال دبیرستانی نیز از این مدل استفاده می کردند.

آل استار طی دهه های 60 و 70 روزگار خوشی داشت تا اینکه در دهه های 80 و 90 شرکت با شرایط سختی مواجه شد. مدیریت چندین و چند بار تغییر کرد و حتی کانورس در آستانه ورشکستگی قرار گرفت، تا اینکه یکی از مدیران، تمام کارخانه های آمریکای شمالی را تعطیل کرد و آنها را به آسیا انتقال داد.

اما این پایان داستان نبود، با انتقال شرکت به آسیا، کانورس دوباره نفسی تازه کرد و جایگاهش را بار دیگر به دست آورد تا جایی که در حال حاضر در بسیاری از کشورها از جمله آرژانتین، استرالیا، برزیل، شیلی، آفریقای جنوبی و ... نمایندگی دارد. شرکت کانورس با وجود تمام شرکت هایی که در سراسر دنیا دارد، شرایطی را برای مشتری در نظر گرفته است که شخص می تواند یک کفش کتانی آل استار سفید را به سلیقه و با توجه به رنگ ها و طراح هایی که مورد علاقه شخص است رنگ کند و سفارش دهد، و این کار تنها به صورت آنلاین امکانپذیر است.

بعد از گذشت تمام این سال ها، مردم از دختر و پسر، مردن و زن و از هر سنی، همچنان به این کتانی ها علاقه مند هستند. دلیلشان نیز بسیار ساده است: آل استار کفشی است راحت و با دوام با طراحی ساده. جالب اینکه این کفش برای زنان و مردان شکل یکسانی دارد و هنوز که هنوز است با همان طرح اولیه چاک تیلور به دست مشتریانش می رسد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

برند
Converse
کیفیت
..
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
کفش پیاده روی آدیداس سامبا ADIDAS SAMBA TEAM Mexico کفش پیاده روی آدیداس سامبا ADIDAS SAMBA TEAM Mexico
2,400,000 تومان
سایز : 37 38 39 40 41 42 43 44 45
جنس: جیر رنگ: مشکی زیره: لاستیک نحوه بسته شدن: بندی مقاوم در برابر سایش قابلیت گردش هوا مناسب برای آقایان و بانوان مناسب برای پیاده روی، دویدن و باشگاه

سایر ویژگی‌ها

برند Converse
کیفیت ..

فهرست