برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تی آر ایکس Force Kit Tactical grade A

برند : TRX
گارانتی: 7 روز گارانتی 
کشور سازنده: تحت لیسانس آمریکا- ساخت چین
ادامه مطلبShow less
1,447,600 تومان بدون مالیات
ناموجود
انتخاب سایز
Women's clothing size
Size XS S M L
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

اضافه به مقایسه0
توضیحات
توضیحات تی آر ایکس Force Kit Tactical grade A

تی آر ایکس Force Kit Tactical grade A

- بیش از 500 نوع حرکت  
- مناسب برای همه فضا ها ( باشگاه، خانگی، و...)
- این ورزش، ورزش معلق نام دارد.
- نوع رشته: ترکیبی( هوازی، قدرتی، استقامتی و کششی)  
- این ورزش مخصوص کل بدن می باشد 

اهداف:  
کنترل و کاهش وزن  
ایجاد انعطاف و تعادل در بدن  
ایجاد قدرت در عضلات  
فرم دهی به عضلات  
کاهش سایز و ایجاد تناسب اندام   

دارای 1 سال گارانتی طلایی تعویض بی قید شرط

 

 
 
 
> نقد و بررسی تی آر ایکس Force Kit Tactical grade A

 TRX  چیست ؟ 

TRX  یا به عبارتی دیگر Total Body Resistance Exercise ( تمرینات استقامتی کل بدن ) از ورزشهای رو به توسعه ای میباشد که در دهه های اخیر و از سال 1990 به دنیا معرفی شده است . 
تمرینات نیروی دریایی به عنوان یکی از سخت ترین کارها از نظر فیزیکی در دنیا شناخته شده است بعلاوه آنها همیشه باید از نظر آمادگی جسمانی در اوج باشند و بعلت محدودیت جا و مکان و عدم تجهیزات کافی در روی کشتی یا زیر دریایی ( رندی هتریک ) را به فکر انداخت تا وسیله ای طراحی کند که با هدف تقویت ، استقامت ، قدرت بدنی ، تعادل ، انعطاف پذیری سرعت و چابکی در آمادگی جسمانی ارتش و نیروی دریایی همراه باشد . از طرفی کم حجم و قابل نصب در هر مکان باشد . از این روی وی در سال 1990 این وسیله ورزشی را طراحی کرد و در سال 2005 به اوج خود رسید . رندی هتریک می گوید : پس ازسالها تحقیق جامع و فشرده TRX  با تغییراتی اصلاح و بهتر شد اما قواعد و اصول اولیه آن تغییر نکرد . 
این ورزش نوین و کاملا منحصر بفرد به لحاظ مزایای فراوان از سال 2009 جایگزین ورزش رسمی نیروهای نظامی، ارتش و کماندوهای تحت آموزش برخی از کشورهایی که از لحاظ قدرت نظامی در رده بالایی قرار دارند ، شده است . بدین صورت که با ارائه یک برنامه ریزی سه ماهه هر ورزشکاری حتی از سطح مبتدی می تواند به سطح مطلوب برسد.  TRX وسیله ای است شامل یک بند ورزشی با طراحی منحصر بفرد از جنس بند چتر بازی بعلاوه دو عدد دستگیره و یک قلاب که در بالای بند قرار گرفته است . در این ورزش افراد با استفاده از بندهایی که به یک سقف یا دیوار بسته شده است . تمریناتی را که بر پایه وزن بدن و تعادل می باشد اجرا می کنند . این تمرینات باعث می شوند تا بدن در شرایط مصرف انرژی بیشتری در مقایسه با بسیاری از رشته های دیگر ورزشی قرار گیرد.

بهبود استقامت عضلات یکی از نکات مثبت در این سیستم تمرینی می باشد . ضمن اینکه عضلات کور نیز به صورت مناسبی میتوانند تقویت شوند .تمرینات TRX  علاوه بر افزایش میزان انرژِی مصرفی ، باعث می شود تا فرد از نظر تعادلی و نیز از نظر عضلانی در یک وضعیت مناسبی قرار بگیرد که در نهایت باعث سوق دادن فرد به یک شرایط مناسب فیزیکی خواهد شد . این ورزش در این اواخر طرفداران بسیاری پیدا کرده است . به دلیل فضای کمی که در این ورزش نیاز است و اینکه وسیله های انجام این ورزش به راحتی در یک کیف جا می شود و براحتی نیز در همه جا نصب می شود و فرد ورزشکار در هر زمان و هر محیطی می تواند حرکت ورزشی خود را انجام دهد .

این ورزش دارای حدودا 1300 حرکت متفاوت بوده و همگی حرکات بصورت علمی طراحی شده به نحوی که تمامی عضلات از انگشتان پا تا عضلات گردن و پشت سر را درگیر کرده  پرورش می دهد . بعنوان مثال در این ورزش فقط حدود 70 نوع حرکت شکم طراحی شده است .  این ورزش همچنین دارای کاربردهای پزشکی و توانبخشی نیز می باشد از جمله کمک به ترمیم بافتهای آسیب دیده ، عضلات ، تاندون ، رباط و مفاصلی که در اثر حرکات ورزشی اشتباه دچار آسیب شده اند .

 

 

مزایای TRX 

- دارا بودن کلیه خصوصیات آمادگی جسمانی از قبیل تعادل ، هماهنگی ، انعطاف پذیری ، سرعت و چابکی ، قدرت و استقامت بدون نیاز به سایر وسایل با TRX
- تمرکز اصلی بر روی هسته مرکزی بدن که محل اتصال دو قسمت بدن ( دستها و پاها ) و ستون فقرات می باشد  در نتیجه خون به دو سمت بدن ( بالا و پایین )
  پمپ شده و تعادل در هر دو قسمت بدن برقرار می گردد .

- طراحی سبک و کم حجم
- به علت معلق بودن وسیله کلیه حرکات به حالت تعادلی و به علت نیروی کشش و رانش حرکات کاملا کششی می باشند .
- نصب آسان و راحت در هر مکان و زمان
- همزمانی تمرینات و حرکات به طوری که در هر حرکت کل بدن درگیر می باشد .
- کالری سوزی ، بعلت آویزان شدن از بند و حفظ تعادل ، شما کالری زیادی را که از 200 تا 1000 کالری در ساعت می باشد را با توجه به نوع برنامه تمرینی می سوزانید .
- به حرکت در آوردن ماهیچه های اصلی و عضله های جانبی و کوچک
- استفاده از وزن بدن در تمرینات و کاهش خطرات گرفتگی عضلات و مفاصل
- امکان استفاده برای هر گونه سنی ، جنسی ، سلامتی و در هر رده آمادگی جسمانی ، افراد عادی ، ورزشکاران حرفه ای و حتی معلولین جسمی و اصلاح یکسری
  از عضلاتی که فقر حرکتی دارند .

- برنامه های تخصصی برای ورزشکاران حرفه ای و رشته های ورزشی تخصصی ، TRX برای هر رشته ورزشی به طور تخصصی ، طراحی و برنامه خاص خود را دارد .
 از جمله رشته های تنیس ، فوتبال ، بسکتبال ، قایق رانی ، ورزش های رزمی ، شنا و غیره که با توجه به کمبود و نیاز آن رشته ورزشی ، برنامه های بدن سازی
 و آمادگی جسمانی آنها طراحی گردیده است .

- بسیاری از تیم های معروف دنیا از جمله تیم فوتبال لیورپول ، منچسرو تیم های حاضر در لیگ بیسبال ایالات متحده آمریکا از این وسیله استفاده می کنند .

 

8 تمرین TRX برای شکل دهی شکم و پا

 

9 تمرین TRX برای شکل دهی بالاتنه 

راهنمای خرید TRX

معرفی 5 مدل TRX به همراه متعلقات آن

 تی آر ایکس Pro kit

   

تی آر ایکس Pink Home

تی آر ایکس باشگاهی Pro pack

   

ایکس مانت TRX

تی آر ایکس Force Kit

 

 جدول مقایسه انواع مدل های TRX

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

کیفیت
..
ساخت کشور
china
استحکام
5 از 5
دوام
5 از 5
سری
حرفه ای
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.

سایر ویژگی‌ها

کیفیت ..
ساخت کشور china
استحکام 5 از 5
دوام 5 از 5
سری حرفه ای

فهرست