برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کفش فوتسال آدیداس مدل adidas X 16.4

نام تجاری:

سری ایکس کفش های فوتسال آیداس همیشه گزینه ای ایده آل برای فوتسالیست هایی بوده که بدنبال کفش فوتسالی دارای ویژگی هایی چون فیت شدن و القای حس برهنگی بوده اند.

ادامه مطلبShow less
1,061,500 تومان بدون مالیات
ناموجود
انتخاب سایز
Women's clothing size
Size XS S M L
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

اضافه به مقایسه0
توضیحات

سری ایکس کفش های فوتسال آیداس همیشه گزینه ای ایده آل برای فوتسالیست هایی بوده که بدنبال کفش فوتسالی دارای ویژگی هایی چون فیت شدن و القای حس برهنگی بوده اند.
کفش فوتسال آدیداس ایکس 16.4 که جزو آخرین مدل کفش های این سری است که در گوشه گوشه خود تغییر و تحول را بنمایش میگذارد ، در این مطلب ما به بررسی ویژگی های فنی و قابلیت های این کفش فوتسال خواهیم پرداخت تا بهتر با آن آشنا شوید.

رویه

در ابتدا به رویه کفش میپردازم که همیشه اصلی ترین قسمت کفش محسوب میشود ، در ایکس 16.4 رویه از جنس الیاف مصنوعی و بصورت کاملا یکپارچه طراحی شده ، یعنی شما از نوک کفش تا پاشنه را که نگاه می کنید هیچ گونه وصله و پینه ای را مشاهده نمی کنید و این به این معناست که کفش در مستعد ترین حالت برای فیت شدن و هم شکل شدن با پای شماست.


رویه جلوی کفش کاملا صاف و یکدست است و سطحی گسترده را برای شوت زدن ارایه میدهد ، آدیداس برای درگیری بهتر هنگام کنترل توپ و یا شوتزنی از یک الگوی برجسته بر روی کل بدنه کفش استفاده نموده تا زبری آن باعث درگیری بهتر کفش و توپ شود ، اگر چه شاید آنطور که باید این درگیری را ایجاد نکند ولی بی تاثیر نیست.
فناوری tech fit


فناوری tech fit که چند وقتیست آدیداس در بعضی مدل کفش های خود استفاده میکند این قابلیت را به بدنه کفش میدهد که بخوبی شکل و فرم پای بازیکن را بخود بگیرد و در همان اولین تجربه استفاده از آن حس فیت شدن را در بهترین سطح تجربه کنید و نیازی به چندین جلسه بازی ندارد تا کفش به اصطلاح جا باز کند و فیت شود.
این قابلیت در کنار رویه یکپارچه باعث میشود که شما کفش را جزیی از پای خود حس کنید و در هنگام استارت زدن و تغییر مسیر جا ماندن کفش از پا را تجربه نخواهید کرد.

یقه و زبانه ادغام شده

قطعه اصلی دیگری که شما در ساختار کفش آن را مشاهده می کنید یقه با ساختار خاص خود به همراه زبانه کفش است که آدیداس آنها را در هم ادغام نموده.
هر دو قسمت از الیافی شبیه به یک پارچه کشباف تهیه شده که بخوبی دو قسمت مچ پا و روی پا را پوشش میدهند ، در قسمت مچ پا شما هم دور مچ و هم پشت پا یعنی تاندون حمایت این قسمت از کفش را حس می کنید و بخوبی باعث فیت شدن و همراهی بهتر کفش با پا خواهد شد ، این حمایت را هنگام سرعت گرفتن ، چرخش و تغییر مسیر و سایر حرکت های ناگهانی و انفجاری بهتر حس خواهید کرد.

زبانه کفش مانند یک جوراب روی پای شما را پوشش میدهد تا از دردسر های معمول زبانه های سنتی رهایی پیدا کنید و بدلیل یکپارچه بودنش با یقه کفش واقعا حس پوشیدن یک جوراب را به شما القا خواهد کرد ، آدیداس بند را جهت محکم کاری و فیت شدن شخصی بهتر نیز در این مدل تعبیه نموده.

زیره کفش

زیره کفش آدیداس ایکس 16.4 از جنس لاستیک بادوام و منعطف است که هم در مقابل سایش مقاوم بوده و هم دارای سطح قابل قبولی از میزان چسبندگی به سطح سالن است.
الگوی پیاده شده در زیره این مدل کفش بخوبی باعث درگیری بهتر با سطح سالن شده و در هنگام استارت و توقف درجا در کمترین زمان شما میتوانید این دو کار را انجام دهید.
الگویی شبیه به ترک های یک زمین خشک و کویری در میانه رو به عقب کفش باعث چسبندگی بهتر کفش و الگوی خاص جلوی کفش نیز همزمان هم به چرخش و هم به افزایش سرعت عمل بازیکن در سرعت گرفتن و تغییر جهت کمک خواهد کرد.
وزن این کفش حدودا ۲۶۳ گرم است که وزنی ایده آل برای یک کفش سرعتی محسوب میشود.
جمع بندی
فیت شدن و هم شکل شدن با قالب پا از جمله مزایای مهم این کفش فوتسال است که ایکس 16.4 را تبدیل به یک گزینه خوب برای بازیکنان دریبل زن و سرعتی می کند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
bb5734

مشخصات

برند
Adidas
کیفیت
..
بر اساس مدل
ایس ADIDAS
ساخت کشور
اندونزی
ویژه
آقایان
سال طراحی
2017
سال تولید
2017
ورزش
فوتسال
استحکام
4 از 5
دوام
3 از 5
سبکی وزن
4 از 5
گردش هوا
2 از 5
درجه نرمی
4 از 5
محافظت
3 از 5
سایر توضیحات
مناسب برای بازیکنان سرعتی و دریبل زن
سری
حرفه ای
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
کفش فوتسال جوما تاپ فلکس 2023 Juma Topflex Futsal Blue کفش فوتسال جوما تاپ فلکس 2023 Juma Topflex Futsal Blue
جدید
940,000 تومان
سایز : 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45
Juma Top flex 2023 کفش فوتسال جوما تاپ فلکس 2023 ✅️رویه چرم مصنوعی ۴ لایه ✅️دوردوخت جلو پنجه ✅️قسمت جلو پنجه چرم جیر ✅️آنتی شوک نرم(ضربه گیر) ✅️زیره ترمز دار ✅️انعطاف پذیری بالا

سایر ویژگی‌ها

برند Adidas
کیفیت ..
بر اساس مدل ایس ADIDAS
ساخت کشور اندونزی
ویژه آقایان
سال طراحی 2017
سال تولید 2017
ورزش فوتسال
استحکام 4 از 5
دوام 3 از 5
سبکی وزن 4 از 5
گردش هوا 2 از 5
درجه نرمی 4 از 5
محافظت 3 از 5
سایر توضیحات مناسب برای بازیکنان سرعتی و دریبل زن
سری حرفه ای

فهرست