کتانی پیاده روی ریباک مدل Z WALK
"ریباک reebok" رویایی واقعی برای متفاوت بودن!
رنگی فوق العاده از یک طراحی نوین و باز هم حقیقتی به نام ریباکreebok...
کفش هایی برای همه ی نسل ها...محصولی که در عین سادگی از استحکام و زیبایی خاصی بهره می برد...
"توضیح بیشتر در پایین"
اینکه چه کفشی برای چه پوششی مناسب است و باید در کنار یک لباس از چه مدل کفشی استفاده کرد دغدغه ی همیشگی کسانی ست که از مد روز پیروی می کنند...این کتانی "ریباک" نوعی ست که بخاطر سادگی و یکدست بودن منحصر به فردی که در طرح ریزی به خود می بیند یک مدل دلخواه برای بسیاری از شخصیت های برجسته از جمله بازیگران سینماست که به کرات در خیابان ها با این محصول ریباک مشاهده شده اند...این کفش به علت استفاده از یک لایه ی اضافی پیوسته در کف لاستیکی حرفه ای اش حرکت گام ها را بسیار سهولت می بخشد؛طوری که هرگز نمی خواهید بایستید...
تاریخچه برند ریباک
شرکت ریبوک یک تولید کننده کفش های ورزشی، پوشاک و لوازم ورزشی و شرکت تجهیزات ورزشی بریتانیایی مستقر در شهر کانتون، ماساچوست، ایالات متحده آمریکا است. نام آن از تلفظ آفریقایی ربوک(REBOOK) که یک نوع غزال آفریقایی است، گرفته شده است. سابقه ریبوک به دهه 1890 بر می گردد که شخصی به نام جوزف ویلیام فاستر خود را به عنوان اولین سازنده کفش های ورزشی میخ دار معرفی کرد. تا سال 1895 او شرکتی در شهر بولتون با نام اصلی جی.دبلیو فاستر و پسران تاسیس کرد و پس از مدتی این کمپانی کفش های خخود را به کلیه ورزشکاران سرتاسر جهان عرضه می کرد. در سال 1958 دو نوه بنیانگذار کفش دوزی، شرکتی ایجاد کردند و نام آن را با الهام از یک غزال آفریقایی ریبوک نامیدند که در نهایت با کمپانی فاستر و پسران ادغام گردید. جو و جف فوستر نام را در لغت نامهاي پيدا کردند که ،جو فوستر در يک مسابقه برده بود. اين ديکشنري نسخهي جنوب آفريقايي بود، براي همين، اينگونه تلفظ ميشود..در سال 1981 جمع فروش ریبوک 1/5 میلیون دلار بود و نقطه عطف سال بعد بوجود آمد که ریبوک اولین کفش ورزشی طراحی شده برای بانوان را عرضه کرد که با عنوان فری استایل معروف شد.
سال 1986 میزان فروش 919 میلیون دلار
سال 1987 4/1 میلیارد دلار
سال 1991 7/2 میلیارد دلار و به عنوان بهترین و نوآورترین شرکت سازنده وسایل ورزشی در جهان شناخته شد.
شرکت آديداس در سال 2005 ميلادي با پرداخت مبلغ 3 ميليارد يورو توانست تمام سهام شرکت آمريکايي ريباک را خريداري کند و عملا صاحب اين شرکت شود.اما چيزي که جلب توجه کرد، سياست مديران آديداس بود که پس از خريداري ريباک نام اين شرکت را تغيير ندادند ، چرا که نميخواستند با اين اقدام بازار فروش خود را از دست بدهند و فقط تکنولوژي آديداس را در خطوط ساخت محصولات ريباک جايگزين کردند.
ادغام آدیداس با ریبوک در ژانویه سال 2006 را می توان فصل جدیدی در تاریخ ریبوک دانست. ادغام این دو برند مطرح با یکدیگر به انها این فرصت را می داد که با ایجاد ویژگی های مکمل در این دو برند به بازار گسترده ای دست یابند و توانایی ارائه محصولات متنوع تری را به بازار داشته باشند.
مشخصات
- برند
- Reebok
- کیفیت
- ..
- ویژه
- بانوان
سایر ویژگیها
برند | Reebok |
کیفیت | .. |
ویژه | بانوان |
نظر دهید