کفش فوتسال نایک مدل HypervenomX Finale II
رویه کفش با تکنولوژی flywire ساخته شده
Flywire تکنولوژی معرفی شده توسط شرکت نایک است که در قسمت رویه کفش بکار می رود و از جنس نایلونی می باشد. هدف flywire کاهش وزن کفش و افزایش قدرت پشتیبانی می باشد.
تکنولوژی دیگر استفاده شده در رویه کفش Nikeskin می باشد که باعث افزایش حس تماس توپ می شود.
کفی پلاستیکی rubber ضد لغزش و مناسب برای حرکت روی سطوح لغزنده سالنی
تاریخچه برند نایک
نایک (تلفظ صحیح نایکی) که امروز نام و لوگو آن برای همگان آشناست،شرکت آمریکایی چند ملیتی و یکی از بزرگترین تولید کنندگان پوشاک و تجهیزات ورزشی در جهان است که در سال 1962 توسط Bill Bowerman و Philip Knight تحت نام Blue Ribbon Sport در ايالات متحده آمريكا تاسيس شد.در سال 1971 دو موسس شرکت نایک تصمیم به تغییر نام شرکت گرفتند و نام Nike را برای آن برگزیدند نام نايك از نام الهه پيروزي در يونان باستان گرفته شده است . و لوگوي آن در همان سال توسط Carolyn Davidson به قيمت بسيار پايين 35 دلار طراحي گشته است منظور از اين لوگو بالهاي الهه پيروزي است
اولين باري كه لوگوي مربوطه در سال 1971 طراحي گشت نام نايك با رنگ نارنجي بر بالاي اين تصوير نوشته مي شد . شايد بتوان گفت كه آرم اين شركت حتي از نام آن نيز معروفتر گشته است.
آرم چك مارك معروف در سال 1995 به طور رسمي به عنوان آرم تجاري شركت نايك ثبت گشت . اين بالهاي مجرد طراحي شده توسط Carolyn Davidson آرم بسيار بامعنايي براي كمپاني توليد كننده كفشهاي ورزشي مي باشد.
پس از تغییر نام شرکت خط تولید جدید در شرکت راه اندازی شد و شرکت مستقیما شروع به تولید محصولات کرد و با گذشت زمان تولیدات بیشتر شد و نه تنها ظاهر محصولات بلکه کیفیت آنها به مرور بهتر شد و در سال 1978 نايكي، تكنولوژي Airرا معرفي كرد. اين تكنولوژي که از يك پلاستيك بالشتی شکل پر از گاز در كفه كفش استفاده مي كرد باعث مي شود تا كف كفش نرم تر شود
در سال 1986 که سود شرکت در حدود یک میلیارد دلار برآورد شد مسئولان شرکت به فکر گسترش محصولات و شعب خود در سراسر جهان افتادند و تقريبا تمام وسايل و پوشاك ورزشي مربوط به ورزشهاي پرطرفدار نظير بسكتبال و فوتبال را توليد کردند
سرانجام در سال 1999بیل باورمن در سن 88 سالگی درگذشت و در سال 2004 فیلیپ نایت 66 ساله خود را از پست اجرایی شرکت بازنشسته کرد و ویلیام پرز (William Perez) جایگزین او شد.
در اواخر دهه 80، نایک شعار JUST DO IT را به عنوان شعار تجاری به انحصار خود درآورد
سوپراستارهایی مانند Michael Jordan, LeBron James, Andre Agassi, Shane Warne, Maria Sharapova, Venus و Serena Williams و تیم های ورزشی مانندبارسلونا , منچستر یونایتد , آرسنال , اینتر میلان , وردربرمن از این مارک استفاده می کنند.
مشخصات
- برند
- Nike
- کیفیت
- ..
- ساخت کشور
- ویتنام
- سال تولید
- 2015
- ورزش
- فوتسال
سایر ویژگیها
برند | Nike |
کیفیت | .. |
ساخت کشور | ویتنام |
سال تولید | 2015 |
ورزش | فوتسال |
نظر دهید