برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

7 روز ضمانت برگشت

7 روز مهلت تست محصول

فروش اینترنتی محصولاتی که سایز دارند همواره با مشکلاتی روبرو بوده است. 

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های اسپرت برند بوده است و اسپرت برند در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. اول اینکه تمامی محصولات اسپرت برند دارای گارانتی سلامت فیزیکی هستند و  مشمول 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا می شوند. همچنین اقلامی که به عنوان هدیه‌ از طرف اسپرت برند همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شده‌اند، مشمول 7 روز ضمانت تعویض نیستند. برای سایر محصولاتی که نیاز به مهلت تست دارند، اسپرت برند 7 روز  فرصت برای بازگشت درنظر گرفته است.

 

استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

-اگر کالای خریداری شده، ایراد داشته باشد.

-محصول خریداری شده سایز شما نباشد.

-تنها یکبار امکان تعویض وجود دارد

- اشکال و یا مغایرت حد اکثر تا 3 روز پس از دریافت کالا، به اسپرت برند اطلاع داده شود.

- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

- استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به اسپرت برند بازگردانده شود.

- برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

- این سرویس اشکال‏‏‌های ظاهری که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا  را شامل می‌شود.

کالا را چطور ارسال کنید؟


- لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید.

- از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش اسپرت برند جداً، خودداری کنید. (شماره تماس :09199091928)

- برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند بند، کفی ، کیسه ، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، همراه  کالای اصلی ارسال شود.

- برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)

- فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید. درصورت ارسال با پست پیشتاز، رسید پستی را نیز به فاکتور منگنه کنید.

اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد، از پیش فاکتور ایمیل شده، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.

- ارسال از هر شهری که انجام شده بود( تهران، اصفهان، بانه، بندر عباس، اهواز، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید.  لازم به ذکر است که هزینه‌های بازگرداندن کالا به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد. اگر محصول مرجوعی باشد تمام هزینه های ارسال و دریافت بسته با مشتری است.و یا اگر مشکل از اسپرت برند بوده باشد هزینه ارسال و ارسال دوباره با ‌اسپرت برند خواهد بود.

از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، برای اطمینان رسید را به فاکتور منگنه و همراه بسته ارسال کنید.

- اگر ساکن تهران هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، بااسپرت برند تماس بگیرید.

- از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.

فقط با هماهنگی قبلی امکان پذیر می باشد.

 

 

 

فهرست