برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کفش پیاده روی زنانه نایک مدل 3.0 Free

نام تجاری:

کفشهای مخصوص پیاده روی نایک فری  Nike Free 3.0 با رنگ های زیبا و خیره کننده خود به شما برای ست کردن لباس های اسپرتتان کمک شایانی میکند .  این مدل در مقایسه با نایک فری  5.0 سبک تر بوده و از نایک فری 0.4 راحت تر و ظریف تراست ، با عث تقویت هر چه بیشتر راحتی پا و ایجاد حرکات انعطاف پذیر طبیعی میگردد ، البته بدون اینکه محافظت از زیر پا یا اصطکاک چند سطحی را فدای آن کند !

ادامه مطلبShow less
پیشنهاد ویژه محدود
0 تومان بدون مالیات 0 تومان
ناموجود
انتخاب سایز
Women's clothing size
Size XS S M L
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

اضافه به مقایسه0
توضیحات
Nike Free 3.0 
 
ایجاد سبک بودن فوق العاده
 
کفشهای مخصوص پیاده روی نایک فری  Nike Free 3.0 با رنگ سبز فسفری و خیره کننده خود به شما برای ست کردن لباس های اسپرتتان کمک شایانی میکند .  در مقایسه با نایک فری  5.0 سبک تر بوده و از نایک فری 0.4 راحت تر و ظریف تراست ، با عث تقویت هر چه بیشترراحتی پا و ایجاد حرکات انعطاف پذیر طبیعی میگردد ، بدون اینکه محافظت از زیر پا یا اصطکاک چند سطحی را فدای آن کند . 
 
نیم رخ بسیار زیبای آن 
 
وقتی از نیم رخ به آن بنگرید ، چنین به نظر میرسد که فرد به صورت پا برهنه است ، به طوری که بین قوزک و ارتفاع روی پا یک انحراف 6 میلی متری چشم میخورد که این امر انعطاف پذیری و راحتی را با هم ترکیب نموده است . به علاوه ، ماده ی Phylite  در تخته ی میانی  در مقایسه با تخته ی خارجی آنقدر محکم است که باعث کاهش شدید وزن کفش می شود .
 
دیگر فواید  
 
آستر درونی برای بوجود آمدن یک نوع حس دینامیک و جوراب مانند که بدین وسیله کل پا در بر گرفته میشود . 
ساختار زبان مانند –  پوشیدن وکندن(در آوردن) آن را راحت تر می سازد . 
برش های اریب مانند از میان قوس پادر کف کفش به منظور بالا بردن انعطاف پذیری بیشتر در حرکت و کمک به بالا بردن قدرت آن به هنگام راه رفتن . 
ساقبند جوراب مانند آن بر اساس انحنای پا بوده و باعث راحتی و حمایت هرچه بیشتر از پا میگردد . 
لاستیک ضد خراش زیر پا برای بالا بردن دوام آن 
پیستون های تخت بیرونی برای ایجاد اصطکاک و دوام بیشتر و حرکت راحت تر انگشت های پا .

تاریخچه برند نایک

نایک (تلفظ صحیح نایکی) که امروز نام و لوگو آن برای همگان آشناست،شرکت آمریکایی چند ملیتی و یکی از بزرگترین تولید کنندگان پوشاک و تجهیزات ورزشی در جهان است که در سال 1962 توسط Bill Bowerman و Philip Knight تحت نام Blue Ribbon Sport در ايالات متحده آمريكا تاسيس شد.در سال 1971 دو موسس شرکت نایک تصمیم به تغییر نام شرکت گرفتند و نام Nike را برای آن برگزیدند نام نايك از نام الهه پيروزي در يونان باستان گرفته شده است . و لوگوي آن در همان سال  توسط Carolyn Davidson  به قيمت بسيار پايين 35 دلار طراحي گشته است منظور از اين لوگو بالهاي الهه پيروزي است

اولين باري كه لوگوي مربوطه در سال 1971 طراحي گشت نام نايك با رنگ نارنجي بر بالاي اين تصوير نوشته مي شد . شايد بتوان گفت كه آرم اين شركت حتي از نام آن نيز معروفتر گشته است.
آرم چك مارك معروف در سال 1995 به طور رسمي به عنوان آرم تجاري شركت نايك ثبت گشت . اين بالهاي مجرد طراحي شده توسط Carolyn Davidson آرم بسيار بامعنايي براي كمپاني توليد كننده كفشهاي ورزشي مي باشد.

پس از تغییر نام شرکت خط تولید جدید در شرکت راه اندازی شد و شرکت مستقیما شروع به تولید محصولات کرد و با گذشت زمان تولیدات بیشتر شد و نه تنها ظاهر محصولات بلکه کیفیت آنها به مرور بهتر شد و در سال 1978 نايكي، تكنولوژي Airرا معرفي كرد. اين تكنولوژي که از يك پلاستيك بالشتی شکل پر از گاز در كفه كفش استفاده مي كرد باعث مي شود تا كف كفش نرم تر شود

در سال 1986 که سود شرکت در حدود یک میلیارد دلار برآورد شد مسئولان شرکت به فکر گسترش محصولات و شعب خود در سراسر جهان افتادند و تقريبا تمام وسايل و پوشاك ورزشي مربوط به ورزشهاي پرطرفدار نظير بسكتبال و فوتبال را توليد کردند

سرانجام در سال 1999بیل باورمن در سن 88 سالگی درگذشت و در سال 2004 فیلیپ نایت 66 ساله خود را از پست اجرایی شرکت بازنشسته کرد و  ویلیام پرز (William Perez)  جایگزین او شد.

در اواخر دهه 80، نایک شعار JUST DO IT  را به عنوان شعار تجاری به انحصار خود درآورد

سوپراستارهایی مانند Michael Jordan, LeBron James, Andre Agassi, Shane Warne, Maria Sharapova, Venus و Serena Williams   و تیم های ورزشی مانندبارسلونا , منچستر یونایتد , آرسنال , اینتر میلان , وردربرمن از این مارک استفاده می کنند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

برند
Nike
ویژه
بانوان
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

سایر ویژگی‌ها

برند Nike
ویژه بانوان

فهرست